SPOTKANIE Z RODZICAMI - 17 LISTOPADA 2022 R.
KLASY I-III GODZINA 16:00
KLASY IV-VIII GODZINA 17:00
SPOTKANIE RADY RODZICÓW GODZINA 18:00 ( SALA NR 17 )
ZAPRASZAMY RODZICÓW DO NASTĘPUJĄCYCH SAL:
KLASA I - SALA NR 12
KLASA II - SALA NR 13
KLASA III A - SALA NR 11
KLASA III B - SALA NR 10
KLASA IV A - SALA NR 22
KLASA IV B - SALA NR 23
KLASA V - SALA NR 25
KLASA VI - SALA NR 17
KLASA VII - SALA NR 18
KLASA VIII A - SALA NR 20
KLASA VIII B - SALA NR 19
p
76 rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego!!!
Każdego roku pierwszego sierpnia o godz. 17.00 w wielu miejscach w Polsce włączane sa syreny.
Setki tysięcy Polaków zatrzymuj się na minutę ciszy,
aby uczcić w ten sposób Pamięć i oddać hołd poległym BOHATEROM,
walczącym o wolność podczas
POWSTANIA WARSZAWSKIEGO!!!
Ważna informacja
do Rodziców i tegorocznych Absolwentów
W dniu 31 lipca 2020 (piątek) zostały wprowadzane wyniki egzaminów ósmoklasisty
Aktualnie w systemie znajdują się dane, dotyczące ocen i osiągnięć, wprowadzone na podstawie świadectw oraz właśnie wynik egzaminów ósmoklasisty Razem stanowi to pełny zakres danych w systemie naboru, jakie miała wprowadzić szkoła podstawowa.
Boiska szkolne w czasie wakacji są dostępne 6 dni w tygodniu. W dniach od poniedziałku do piątku od godziny 10.00 do godziny 19.00, natomiast w sobotę od godziny 13.00 do godziny 20.00
Komunikat w sprawie możliwości konsultacji dla uczniów klas VIII Szkoły Podstawowej
Od 25 maja br. uczniowie klas VIII szkół podstawowych, będą mieli możliwość korzystania z konsultacji na terenie szkoły w szczególności z tych przedmiotów, z których od 16 do 18 czerwca będą zdawać egzamin ósmoklasisty.
Konsultacje z języka polskiego, matematyki i języków obcych będą organizowane w poniedziałki od godz. 7.50. Konsultacje będą dobrowolne dla ucznia, natomiast szkoła organizuje, biorąc pod uwagę możliwości szkoły, zasady BHP i reżim sanitarny obowiązujący w obecnej chwili.
Uczniowie którzy nie będą brać udziału w konsultacjach w szkole, otrzymają materiały do pracy z w/w przedmiotów do pracy zdalnej.
Rodzice!!!
Pamiętajcie! Do szkoły przychodzi uczeń zdrowy – bez objawów chorobowych. Stosujcie się do zaleceń lekarskich, które mogą określić czas nieposyłania ucznia do szkoły.
Ważne! Nie posyłaj do szkoły dziecka, jeżeli w domu przebywa ktoś na kwarantannie lub w izolacji. Wówczas wszyscy musicie pozostać w domu i stosować się do zaleceń służb sanitarnych i lekarza.
Grafik konsultacji klasy VIIIA
Poniedziałek
7.50 – 12.30
2h – j.angielski
2h – matematyki
2h – j.polskiego
Grafik konsultacji klasy VIIIB
Poniedziałek
7.50 – 12.30
2h – j.polskiego
2h – j.angielski
2h – matematyki
Konsultacje dla klas odbywają się osobno.
Konsultacje z innych przedmiotów dla poszczególnych uczniów będą odbywać się w inne dni tygodnia – poprzez kontakt z nauczycielem danego przedmiotu.
W razie potrzeb zakres konsultacji może być modyfikowany.
Zasady bezpiecznego korzystania
z kortu tenisowego obowiązujące do odwołania
w związku zapobieganiem, przeciwdziałaniem zwalczaniem COVID-19
Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii od 8 maja 2020 roku (piątek) będzie możliwość korzystania z kortu tenisowego przy Zespole Szkół w Pustyni:
-------------------------------------------------------------
Zasady bezpiecznego korzystania
z boiska wielofunkcyjnego obowiązujące do odwołania w związku zapobieganiem, przeciwdziałaniem zwalczaniem COVID-19
Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii od 8 maja 2020 roku (piątek) będzie możliwość korzystania z boiska ze sztuczną nawierzchnią przy Zespole Szkół w Pustyni:
-------------------------------------------------------
Informacja - wejście w spór zbiorowy z pracodawcą nauczycieli Zespołu Szkół w Pustyni
Informuję, że nauczyciele naszej szkoły i przedszkola weszli w spór zbiorowy z pracodawcą i opowiedzieli się za przystąpieniem do strajku. W sytuacji strajku w przedszkolu lub szkole, mogą nastąpić trudności w realizacji zajęć dydaktyczno–wychowawczych. Uczniom i wychowankom przedszkola, którzy pojawią się w szkole lub przedszkolu podczas planowanego strajku od dnia 8 kwietnia zapewni się bezpieczne i higieniczne warunki pobytu na terenie danej placówki. Zapewnienie opieki odbywać się będzie zgodnie z planem pracy przedszkola 6.30-16.00 (harmonogramem poszczególnych grup) oraz szkoły, tj. z tygodniowym rozkładem zajęć dydaktyczno-wychowawczych 7.50-15.10, oraz godzin pracy świetlicy szkolnej – Klubie Przyjaciół Dziecka - 6.30-15.30.
W tym trudnym dla wszystkich czasie proszę o zrozumienie
trudności w pracy przedszkola i szkoły jakie mogą wystąpić.
..........................................................................
Zgodnie z Zarządzeniem nr 18/2018/2019 Dyrektora Zespołu Szkół w Pustyni z dnia 2 kwietnia 2019 r. w sprawie organizacji zajęć w szkole w dniach 8 i 9 kwietnia 2019 podczas rekolekcje wielkopostnych.
Na podstawie Rozporz. MEN z 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego oraz § 10 ust. 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 kwietnia 1992 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania nauki religii w publicznych przedszkolach i szkołach (Dz. U. Nr 36, poz. 155 ze zm.). w dniach 8 i 9 kwietnia 2019 r. (poniedziałek, wtorek) odbędą się rekolekcje wielkopostne.
Uczniowie szkoły podstawowej i gimnazjum uczestniczą w nich zgodnie z harmonogramem rekolekcji. Są to dni wolne od zajęć dydaktycznych w szkole podstawowej i gimnazjum.
W dniach dodatkowo wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych szkoła organizuje zajęcia wychowawczo-opiekuńcze dla wszystkich uczniów, którzy zgłoszą się do szkoły zainteresowanych udziałem w takich zajęciach.
Marcin Nowak
Dyrektor Zespołu Szkół w Pustyni
W związku z tragiczną śmiercią
Prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza
od piątku 18.01.2019 od godz. 17.00
do soboty 19.01.2019 do godz. 19.00
będzie obowiązywała w Polsce
żałoba narodowa.
Ogłoszenie!!!
Jeżeli w Twoim domu znajdują się stare zdjęcia obrazujące historię Pustyni, parafii, szkoły i Twoja rodzina chciałaby się nimi podzielić, przynieś je. Zdjęcia posłużą do przygotowania historii naszej miejscowości zapisanej w obiektywie. Czekamy na nie do 20 grudnia 2018 r. Składać je należy u pani Bożeny Pęcak.
Zdjęcia skopiujemy, a oryginały oddamy. Zdjęcia powinny być opisane.
Uczestnicy projektu Pustynia - historia, kultura, ludzie
Bożena Pęcak