SPOTKANIE Z RODZICAMI - 17 LISTOPADA 2022 R.

SPOTKANIE Z RODZICAMI -  17 LISTOPADA 2022 R.

 

KLASY I-III GODZINA 16:00

KLASY IV-VIII GODZINA 17:00

SPOTKANIE RADY RODZICÓW GODZINA 18:00 ( SALA NR 17 )

 

ZAPRASZAMY RODZICÓW DO NASTĘPUJĄCYCH SAL:

KLASA I - SALA NR 12

KLASA II - SALA NR 13

KLASA III A - SALA NR 11

KLASA  III B - SALA NR 10

KLASA IV A - SALA NR 22

KLASA IV B - SALA NR 23

KLASA V - SALA NR 25

KLASA VI - SALA NR 17

KLASA VII - SALA NR 18

KLASA VIII A - SALA NR 20

KLASA VIII B - SALA NR 19

Rozpoczęcie roku szkolnego 2022-2023

p

76 rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego!!!

76 rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego!!!

Każdego roku pierwszego sierpnia o godz. 17.00 w wielu miejscach w Polsce włączane sa syreny.

Setki tysięcy Polaków zatrzymuj się na minutę ciszy,

aby uczcić w ten sposób Pamięć i oddać hołd poległym BOHATEROM,

walczącym o wolność podczas

POWSTANIA WARSZAWSKIEGO!!!

1.jpg

Ważna informacja do Rodziców i tegorocznych Absolwentów .

Ważna informacja

do Rodziców i tegorocznych Absolwentów

W dniu 31 lipca 2020 (piątek) zostały wprowadzane wyniki egzaminów ósmoklasisty

Aktualnie w systemie znajdują się dane, dotyczące ocen i osiągnięć, wprowadzone na podstawie świadectw oraz właśnie wynik egzaminów ósmoklasisty Razem stanowi to pełny zakres danych w systemie naboru, jakie miała wprowadzić szkoła podstawowa.

Boiska sportowe R

Boiska szkolne w czasie wakacji są dostępne 6 dni w tygodniu. W dniach od poniedziałku do piątku od godziny 10.00 do godziny 19.00, natomiast w sobotę od godziny 13.00 do godziny 20.00

Komunikat w sprawie możliwości konsultacji dla uczniów klas VIII Szkoły Podstawowej

Komunikat w sprawie możliwości konsultacji  dla uczniów klas VIII Szkoły Podstawowej

Od 25 maja br. uczniowie klas VIII szkół podstawowych, będą mieli możliwość korzystania z konsultacji na terenie szkoły w szczególności z tych przedmiotów, z których od 16 do 18 czerwca będą zdawać egzamin ósmoklasisty.

Konsultacje z języka polskiego, matematyki i języków obcych będą organizowane w poniedziałki od godz. 7.50. Konsultacje będą dobrowolne dla ucznia, natomiast szkoła organizuje, biorąc pod uwagę możliwości szkoły, zasady BHP i reżim sanitarny obowiązujący w obecnej chwili.

Uczniowie którzy nie będą brać udziału w konsultacjach w szkole, otrzymają materiały do pracy z w/w przedmiotów do pracy zdalnej.

Rodzice!!!

Pamiętajcie! Do szkoły przychodzi uczeń zdrowy – bez objawów chorobowych. Stosujcie się do zaleceń lekarskich, które mogą określić czas nieposyłania ucznia do szkoły.

Ważne! Nie posyłaj do szkoły dziecka, jeżeli w domu przebywa ktoś na kwarantannie lub w izolacji. Wówczas wszyscy musicie pozostać w domu i stosować się do zaleceń służb sanitarnych i lekarza.

Oświadczenie rodzica – obowiązkowe do złożenia przed przyjściem do szkoły na konsultacje od 25 maja 2020 r.

Grafik konsultacji klasy VIIIA

Poniedziałek

7.50 – 12.30

2h – j.angielski

2h – matematyki

2h – j.polskiego

 

Grafik konsultacji klasy VIIIB

Poniedziałek

7.50 – 12.30

2h – j.polskiego

2h – j.angielski

2h – matematyki

Konsultacje dla klas odbywają się osobno.

Konsultacje z innych przedmiotów dla poszczególnych uczniów będą odbywać się w inne dni tygodnia – poprzez kontakt z nauczycielem danego przedmiotu.

W razie potrzeb zakres konsultacji może być modyfikowany.

Zasady bezpiecznego korzystania z kortu tenisowego obowiązujące do odwołania w związku zapobieganiem, przeciwdziałaniem zwalczaniem COVID-19

Zasady bezpiecznego korzystania

z kortu tenisowego obowiązujące do odwołania
w związku zapobieganiem, przeciwdziałaniem zwalczaniem COVID-19

 

 

Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii od 8 maja 2020 roku (piątek) będzie możliwość korzystania z kortu tenisowego przy Zespole Szkół w Pustyni:

  • na korcie jednocześnie może przebywać 2 osoby + opiekun grupy,
  • kort tenisowy czynny będzie od poniedziałku do soboty w godzinach od 15.00 do 18.00,
  • korzystanie z kortu będzie możliwe po wcześniejszej rezerwacji,
  • rezerwacji należy dokonywać telefonicznie 14 6815 468 lub e-mailowo zspustynia@gzeas.pl w godzinach od 9.00 do 13.00 po wcześniejszej weryfikacji uczestników (obowiązkowo należy podać imiona, nazwiska i numer telefonu osób korzystających z obiektu),
  • na korcie zgłoszona grupa może przebywać max 45 min, aby udostępnić obiekt innym osobom,
  • w przypadku korzystania z infrastruktury będą obowiązywały następujące zasady bezpieczeństwa:
    • zachowanie dystansu społecznego,
    • obowiązek zasłaniania twarzy (w momencie dotarcia na kort, natomiast przebywając na korcie nie ma obowiązku zakrywania twarzy),
    • ograniczona liczba osób — 2 osoby + opiekun,
    • brak możliwości korzystania z szatni i węzła sanitarnego,
    • obowiązkowa dezynfekcja rąk dla wchodzących i opuszczających obiekt,
    • zapewnienie 15-minutowe odstępy pomiędzy wchodzącymi i wychodzącymi grupami, korzystanie z osobistego sprzętu treningowego.

-------------------------------------------------------------

Zasady bezpiecznego korzystania z boiska wielofunkcyjnego obowiązujące do odwołania w związku zapobieganiem, przeciwdziałaniem zwalczaniem COVID-19

Zasady bezpiecznego korzystania

z boiska wielofunkcyjnego obowiązujące do odwołania w związku zapobieganiem, przeciwdziałaniem zwalczaniem COVID-19

 

 

Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii od 8 maja 2020 roku (piątek) będzie możliwość korzystania z boiska ze sztuczną nawierzchnią przy Zespole Szkół w Pustyni:

  • na boisku jednocześnie może przebywać 5 osoby + opiekun grupy,
  • boisko czynne będzie od poniedziałku do soboty w godzinach od 15.00 do 18.00,
  • korzystanie z boiska będzie możliwe po wcześniejszej rezerwacji,
  • rezerwacji należy dokonywać telefonicznie 14 6815 468 lub e-mailowo zspustynia@gzeas.pl w godzinach od 9.00 do 13.00 po wcześniejszej weryfikacji uczestników (obowiązkowo należy podać imiona, nazwiska i numer telefonu osób korzystających z obiektu),
  • na boisku zgłoszona grupa może przebywać max 45 min, aby udostępnić obiekt innym osobom,
  • w przypadku korzystania z infrastruktury będą obowiązywały następujące zasady bezpieczeństwa:
    • zachowanie dystansu społecznego,
    • obowiązek zasłaniania twarzy (w momencie dotarcia na boisko sportowe, natomiast przebywając na boisku nie ma obowiązku zakrywania twarzy),
    • ograniczona liczba osób — 5 osoby + opiekun,
    • brak możliwości korzystania z szatni i węzła sanitarnego,
    • obowiązkowa dezynfekcja rąk dla wchodzących i opuszczających obiekt,
    • zapewnienie 15-minutowe odstępy pomiędzy wchodzącymi i wychodzącymi grupami, korzystanie z osobistego sprzętu treningowego.

-------------------------------------------------------

Informacja - wejście w spór zbiorowy z pracodawcą nauczycieli Zespołu Szkół w Pustyni

Informacja - wejście w spór zbiorowy z pracodawcą nauczycieli Zespołu Szkół w Pustyni

Informuję, że nauczyciele naszej szkoły i przedszkola weszli w spór zbiorowy z pracodawcą i opowiedzieli się za przystąpieniem do strajku. W sytuacji strajku w przedszkolu lub szkole, mogą nastąpić trudności w realizacji zajęć dydaktyczno–wychowawczych. Uczniom i wychowankom przedszkola, którzy pojawią się w szkole lub przedszkolu podczas planowanego strajku od dnia 8 kwietnia zapewni się bezpieczne i higieniczne warunki pobytu na terenie danej placówki. Zapewnienie opieki odbywać się będzie zgodnie z planem pracy przedszkola 6.30-16.00 (harmonogramem poszczególnych grup) oraz szkoły, tj. z tygodniowym rozkładem zajęć dydaktyczno-wychowawczych 7.50-15.10, oraz godzin pracy świetlicy szkolnej – Klubie Przyjaciół Dziecka - 6.30-15.30.

W tym trudnym dla wszystkich czasie proszę o zrozumienie

trudności w pracy przedszkola i szkoły jakie mogą wystąpić.

..........................................................................

Zgodnie z Zarządzeniem nr 18/2018/2019 Dyrektora Zespołu Szkół w Pustyni z dnia 2 kwietnia 2019 r. w sprawie organizacji zajęć w szkole w dniach 8 i 9 kwietnia 2019 podczas rekolekcje wielkopostnych.

Na podstawie Rozporz. MEN z 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego oraz § 10 ust. 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 kwietnia 1992 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania nauki religii w publicznych przedszkolach i szkołach (Dz. U. Nr 36, poz. 155 ze zm.). w dniach 8 i 9 kwietnia 2019 r. (poniedziałek, wtorek) odbędą się rekolekcje wielkopostne.

Uczniowie szkoły podstawowej i gimnazjum uczestniczą w nich zgodnie z harmonogramem rekolekcji. Są to dni wolne od zajęć dydaktycznych w szkole podstawowej i gimnazjum.

W dniach dodatkowo wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych szkoła organizuje zajęcia wychowawczo-opiekuńcze dla wszystkich uczniów, którzy zgłoszą się do szkoły zainteresowanych udziałem w takich zajęciach.

Marcin Nowak

Dyrektor Zespołu Szkół w Pustyni

Żałoba narodowa w związku z tragiczną śmiercią Prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza

W związku z tragiczną śmiercią

Prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza

od piątku 18.01.2019 od godz. 17.00

do soboty 19.01.2019 do godz. 19.00

będzie obowiązywała w Polsce

żałoba narodowa.

Ogłoszenie - projekt "Pustynia - historia, kultura, ludzie"!!!

Ogłoszenie!!!

Jeżeli w Twoim domu znajdują się  stare zdjęcia obrazujące  historię Pustyni, parafii, szkoły i Twoja rodzina  chciałaby się nimi podzielić, przynieś je. Zdjęcia posłużą do przygotowania historii naszej miejscowości  zapisanej w obiektywie.   Czekamy na nie do 20 grudnia 2018 r. Składać je należy u pani Bożeny Pęcak.

Zdjęcia skopiujemy, a oryginały oddamy. Zdjęcia powinny być opisane.

Uczestnicy projektu Pustynia - historia, kultura, ludzie

Bożena Pęcak

tlo1.jpg


Zapisano