Ważna informacja do Rodziców i tegorocznych Absolwentów

Ważna informacja

do Rodziców i tegorocznych Absolwentów

W dniu 31 lipca (piątek) zostały wprowadzane wyniki egzaminów ósmoklasisty

Aktualnie w systemie znajdują się dane, dotyczące ocen i osiągnięć, wprowadzone na podstawie świadectw oraz właśnie wynik egzaminów ósmoklasisty Razem stanowi to pełny zakres danych w systemie naboru, jakie miała wprowadzić szkoła podstawowa.

Boiska sportowe

Boiska szkolne w czasie wakacji są dostępne 6 dni w tygodniu. W dniach od poniedziałku do piątku od godziny 10.00 do godziny 19.00, natomiast w sobotę od godziny 13.00 do godziny 20.00

Ogłoszeni - 22.06.2020

Ogłoszenie !!!

Zgodnie z zarządzeniem nr 16/2019/2020

Dyrektora Zespołu Szkół w Pustyni z dnia 29 kwietnia 2020 r.

w sprawie: organizacji roku szkolnego – ustalenia nowych terminów dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2019/2020


informuję,


że dni 24-25 czerwca 2020 r. (środa, czwartek), są dniami wolnymi dla szkoły podstawowej od zajęć dydaktyczno-wychowawczych.




Marcin Nowak
Dyr. Zespołu Szkół w Pustyni

--------------------------------------------------------

Zakończenie roku szkolnego 2019-2020 w Zespole Szkół w Pustyni

Zakończenie roku szkolnego 2019-2020
w Zespole Szkół w Pustyni

 

W dniu 26 czerwca 2020 r. (piątek) odbędzie się zakończenie roku szkolnego 2019-2020 w Zespole Szkół w Pustyni.

W tym roku nie odbędzie się uroczyste zakończenie roku szkolnego w Zespole Szkół w Pustyni, ze względu na reżim sanitarny.

800 –  msza św. w Kościele Parafialnym w Pustyni dla chętnych uczniów, będzie transmitowana online na stronie Parafii Pustynia https://parafiapustynia.pl/

Świadectwa będą wydawane uczniom przez wychowawców według harmonogramu odbioru świadectw w dniu 26.06.2020 r. w godzinach od 9.00-13.00, na obiektach sportowych  i placu frontowym szkoły.

Harmonogram spotkania z wychowawcami i odbioru świadectw:

  • 9.00- klasa I A – kort tenisowy
  • 9.00- klasa I B - boisko wielofunkcyjne
  • 9.00- klasa III A - plac frontowy ZS Pustynia
  • 10.00- klasa III B – kort tenisowy
  • 10.00- klasa II B - boisko wielofunkcyjne
  • 10.00- klasa II A - plac frontowy ZS Pustynia
  • 11.00- klasa IV - kort tenisowy
  • 11.00- klasa V A - boisko wielofunkcyjne
  • 11.00- klasa V B - plac frontowy ZS Pustynia
  • 12.00- klasa VI A - kort tenisowy
  • 12.00- klasa VI B - boisko wielofunkcyjne
  • 12.00- klasa VII - plac frontowy ZS Pustynia

 

Marcin Nowak

Dyrektor Zespołu Szkół w Pustyni

-------------------------------------------

OGŁOSZENIE - egzamin 8-klasisty 16-18.06.2020 !!!

OGŁOSZENIE !!!

 

Zgodnie z zarządzeniem nr 16/2019/2020

Dyrektora Zespołu Szkół w Pustyni z dnia 29 kwietnia 2020 r.

w sprawie: organizacji roku szkolnego – ustalenia nowych terminów dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych

w roku szkolnym 2019/2020

informuję,

że dni 16-18 czerwca 2020 r.
(wtorek, środa, czwartek-egzamin 8-klasisty)
dniami wolnymi dla szkoły podstawowej
od zajęć dydaktyczno-wychowawczych.

 

 

 

Marcin Nowak

Dyr. Zespołu Szkół w Pustyni

Kształcenie na odległość w szkole przedłużone do 26 czerwca 2020

Kształcenie na odległość w szkole przedłużone

do 26 czerwca 2020

 

Na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej trwa nadal stan epidemii związany z zakażeniem wirusem SARS-CoV-2. Wobec utrzymującej się liczby zachorowań, wywołanych rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19 Minister Edukacji Narodowej zdecydował o podjęciu działań profilaktycznych, zapobiegających rozprzestrzenianiu się wirusa wśród dzieci i młodzieży oraz o ograniczeniu – do 28 czerwca 2020 r. – działalności niektórych jednostek systemu oświaty (nowelizacja rozporządzenia z dnia 11 marca 2020 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19).

Należy podkreślić, że choć w rozporządzeniu podana jest data 28 czerwca – jako dzień, do którego będzie utrzymane ograniczenie funkcjonowania szkół i placówek oświatowych, w praktyce zajęcia dydaktyczno-wychowawcze zakończą się w piątek, 26 czerwca.

Wskazana w rozporządzeniu data 28 czerwca pokrywa się z terminem zakończenia dodatkowego zasiłku opiekuńczego wypłacanego rodzicom (o którym mowa w art. 4 i 4a ustawy z dnia 2 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych).

W piątek, 26 czerwca uczniowie będą mogli odebrać świadectwa, chyba, że, z uwagi na sytuację epidemiczna, wyznaczony będzie inny termin.

Od soboty, 27 czerwca dzieci i młodzież rozpoczną wakacje.

Harmonogram konsultacji dla klas 4-8

Harmonogram konsultacji dla klas 4-8

 

Zgodnie z zaleceniami MEN od 1.06.2020 r. mogą być prowadzone w szkole konsultacje również dla klas 4-8. Celem konsultacji jest dodatkowe wyjaśnienie materiału realizowanego w ramach zdalnego nauczania lub poprawa ocen
w przypadkach, gdy  dziecko woli bezpośrednie spotkanie z nauczycielem zamiast kontaktu w formie online. 

          Ze względów organizacyjnych uczniowie, którzy chcą uczestniczyć
w konsultacjach muszą poinformować nauczycieli dzień przed wyznaczonym terminem spotkania przez przedmiotowy Classroom lub przez E-dziennik. Przychodząc na konsultację do szkoły uczeń musi przynieść wypełnione Oświadczenie (zamieszczone na stronie szkoły). Warunki te muszą być spełnione, aby konsultacje się odbyły. Zajęcia na terenie szkoły odbywać będą się według obowiązujących Procedur zapewnienia bezpieczeństwa  w Publicznej Szkole Podstawowej  w Pustyni w związku z wystąpieniem COVID-19.

Zakres konsultacji może zostać rozszerzony w razie potrzeb.

Harmonogram

-------------------------------------------------------------------

Komunikat w sprawie możliwości konsultacji dla uczniów klas VIII Szkoły Podstawowej

Komunikat w sprawie możliwości konsultacji  dla uczniów klas VIII Szkoły Podstawowej

Od 25 maja br. uczniowie klas VIII szkół podstawowych, będą mieli możliwość korzystania z konsultacji na terenie szkoły w szczególności z tych przedmiotów, z których od 16 do 18 czerwca będą zdawać egzamin ósmoklasisty.

Konsultacje z języka polskiego, matematyki i języków obcych będą organizowane w poniedziałki od godz. 7.50. Konsultacje będą dobrowolne dla ucznia, natomiast szkoła organizuje, biorąc pod uwagę możliwości szkoły, zasady BHP i reżim sanitarny obowiązujący w obecnej chwili.

Uczniowie którzy nie będą brać udziału w konsultacjach w szkole, otrzymają materiały do pracy z w/w przedmiotów do pracy zdalnej.

Rodzice!!!

Pamiętajcie! Do szkoły przychodzi uczeń zdrowy – bez objawów chorobowych. Stosujcie się do zaleceń lekarskich, które mogą określić czas nieposyłania ucznia do szkoły.

Ważne! Nie posyłaj do szkoły dziecka, jeżeli w domu przebywa ktoś na kwarantannie lub w izolacji. Wówczas wszyscy musicie pozostać w domu i stosować się do zaleceń służb sanitarnych i lekarza.

Oświadczenie rodzica – obowiązkowe do złożenia przed przyjściem do szkoły na konsultacje od 25 maja 2020 r.

Grafik konsultacji klasy VIIIA

Poniedziałek

7.50 – 12.30

2h – j.angielski

2h – matematyki

2h – j.polskiego

 

Grafik konsultacji klasy VIIIB

Poniedziałek

7.50 – 12.30

2h – j.polskiego

2h – j.angielski

2h – matematyki

Konsultacje dla klas odbywają się osobno.

Konsultacje z innych przedmiotów dla poszczególnych uczniów będą odbywać się w inne dni tygodnia – poprzez kontakt z nauczycielem danego przedmiotu.

W razie potrzeb zakres konsultacji może być modyfikowany.

Komunikat w sprawie możliwości zajęć w klasach I-III - edukacja wczesnoszkolna od 25 maja 2020 r.

Komunikat w sprawie możliwości zajęć w klasach I-III

- edukacja wczesnoszkolna od 25 maja 2020 r.

 

W związku z komunikatem Ministra Edukacji Narodowej od dnia 25 maja 2020 r. uczniowie klas 1-3 mogą brać udział w zajęciach opiekuńczo-wychowawczych z elementami zajęć dydaktycznych w formie stacjonarnej na terenie szkoły. Zajęcia te będą prowadzone w uzgodnieniu z organem prowadzącym przy zachowaniu całkowitej dobrowolności ze strony rodziców dzieci.
Ze względu na sytuację epidemiczną zajęcia będą prowadzone z zachowaniem rygoru higienicznego, sanitarnego oraz przestrzeganiem zasad bezpieczeństwa, zgodnie z rekomendacjami oraz wytycznymi Głównego Inspektoratu Sanitarnego i Ministerstwa Edukacji Narodowej. Chodzi o zdrowie i bezpieczeństwo dzieci, ich rodziców, opiekunów oraz pracowników szkoły.
W związku z tym prowadzamy wstępne rozeznanie wśród rodziców w zakresie ilości chętnych do korzystania z zajęć na terenie naszej szkoły od 25 maja. Chętni rodzice proszeni są o przekazanie informacji do wychowawców klas.

Proszę o zapoznanie się z wytycznymi GIS, MZ i MEN

Życzenia - Wielkanoc 2020 - Gmina Dębica

wielkanoc_szkola.jpg

---------------------------------------------------------------------------

Wiosenna przerwa świąteczna

Informacja !!!

Informuję, że od 9 do 14 kwietnia br. w szkole będzie trwać wiosenna przerwa świąteczna. W czwartek-9 kwietnia i piątek-10 kwietnia br. szkoła nie będzie prowadzić zajęć dydaktyczno-wychowawczych z uczniami w formie kształcenia na odległość.

Zajęcia wychowania przedszkolnego w formie nauczania zdalnego trwają do 10 kwietnia.

Wracamy do zajęć dydaktyczno-wychowawczych w dniu 15 kwietnia 2020 (środę).

Marcin Nowak

Dyr. Zespołu Szkół w Pustyni

Instrukcja dla uczniów i rodziców korzystania z platformy Classroom

Instrukcja dla uczniów i rodziców

korzystania z platformy Classroom

 

  1. Do korzystania z platformy Classroom, która jest aplikacją Google trzeba posiadać konto Google. Niektórzy uczniowie korzystający ze smartfonów mogą już je mieć. Są to konta z rozszerzeniem: @gmail.com
  2. Jeśli nie, to łatwo je założyć – klikamy: załóż konto. Program poprowadzi klienta krok po kroku.
  3. Kolejnym krokiem jest przesłanie tych adresów g-mailowych do swoich wychowawców. Dzięki temu będzie możliwe założenie przez wychowawców i nauczycieli różnych przedmiotów „kont przedmiotowych” dla każdej klasy.
  4. Jak dołączyć do zajęć? Na dwa sposoby:
    1. uruchomić aplikację, po czym kliknąć w "plusik" i następnie: "Dołącz do zajęć" po czym należy wpisać kod klasy (który przesłał nauczyciel)
    2. poczekać, ponieważ nauczyciel, który założy grupę na swoim przedmiocie wyśle do uczniów informację z zaproszeniem do tej grupy na pocztę ucznia: …..@gmail.com
  5. Jeśli to zostanie zrobione, nauczyciele będą mogli wysyłać KARTY PRACY, materiały przedmiotowe, linki do filmów, polecenia i różne informacje służące zdalnemu nauczaniu, uczniowie zaś będą mogli odsyłać zadania, zdjęcia swoich prac, uczestniczyć w zajęciach czy też po prostu kontaktować się i konsultować z nauczycielami.

----------------------------------------------------------------------------------------

Dyrektor Zespołu Szkół w Pustyni przekazuje informacje dla uczniów i rodziców w sprawie zdalnego nauczania

Dyrektor Zespołu Szkół w Pustyni

przekazuje informacje dla wychowanków, uczniów i rodziców w sprawie zdalnego nauczania oraz wychowania przedszkolnego

 

  1. W związku z ogłoszeniem stanu epidemii w Polsce proces edukacyjny w Zespole Szkół w Pustyni będzie realizowany zdalnie od dnia 25 marca 2020 r. do 10 kwietnia 2020 r. lub do odwołania stanu zagrożenia tj. do czasu powrotu uczniów do szkoły.
  2. Każdy uczeń zobowiązany jest do realizacji zajęć z poszczególnych przedmiotów w systemie zdalnym zgodnie z planem lekcji umieszczonym e-dzienniku Vulcan.
  3. Każdy uczeń musi zarejestrować swoja obecność na lekcji poprzez zalogowanie się do platformy Classroom wpisując komentarz obecny, jeśli nastąpi problem z zalogowaniem się może wysłać informację  o problemie nauczycielowi poprzez e-dziennik lub w innej formie ustalonej z nauczycielem prowadzącym dane zajęcia.
  4. Zasady komunikacji z uczniami i rodzicami itp. określi każdy nauczyciel w Przedmiotowych Zasadach Oceniania opracowanych na podstawie Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 oraz Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 20 marca 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.
  5. W nauczaniu wykorzystana będzie komunikacja przy pomocy e-dziennika VULCAN, Google Classroom, platformy edukacyjnej epodręczniki.pl, komunikatorów, grup społecznościowych, poczty elektronicznej oraz strony internetowej Zespołu Szkół w Pustyni https://pustynia.ugdebica.pl
  6. Przygotowane przez nauczyciela materiały będą zawierać kolejne treści z podstawy programowej oraz będą:
    • zgodne z zatwierdzonym rozkładem materiału i planem lekcji,
    • dostosowane do możliwości uczniów z uwzględnieniem różnych potrzeb edukacyjnych, w tym niepełnosprawności.
  7. Zdalne ocenianie wiedzy i umiejętności będzie się odbywać na podstawie podanych przez nauczyciela form w Przedmiotowych Zasadach Oceniana.
  8. Przygotowane przez nauczycieli przedszkola materiały będą zawierać kolejne treści z podstawy programowej a także możliwe sposoby i formy ich realizacji przez dziecko w domu.
  9. O wszelkich dodatkowych zmianach Dyrektor Zespołu Szkół w Pustyni będzie informował na bieżąco.

 

SERDECZNIE DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM RODZICOM, NAUCZYCIELOM ORAZ UCZNIOM ZA

ZAANGAŻOWANIE ORAZ PRACĘ W TRUDNEJ I NIETYPOWEJ DLA NAS WSZYSTKICH SYTUACJI. 

GORĄCO WSZYSTKICH POZDRAWIAM I ŻYCZĘ ZDROWIA. 

 ZOSTAŃMY W DOMACH.

 

Z poważaniem  

Marcin Nowak

Dyrektor Zespołu Szkół w Pustyni

Instrukcja dla uczniów i rodziców korzystania z platformy Classroom

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Informacja Inspektora Ochrony Danych dla RODZICÓW I UCZNIÓW Zespołu Szkół w Pustyni

Informacja Inspektora Ochrony Danych dla RODZICÓW I UCZNIÓW Zespołu Szkół
w Pustyni w związku z nauką na odległość w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania szkół i placówek oświatowych w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID- 19

 

Zwracam się z prośbą o wyrozumiałość dla pracy nauczycieli w związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną oraz o współpracę w realizacji procesu nauczania dzieci i młodzieży, wskazanego obowiązującymi przepisami prawa w szczególności Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.

Rozwiązania te są podyktowane troską o zdrowie i bezpieczeństwo uczniów i członków ich rodzin. Podczas realizacji nauczania zdalnego będziemy jako szkoła kontaktować się z Państwem drogą mailową, telefoniczną oraz w szczególności za pomocą Dziennika elektronicznego. Będziemy się z Państwem kontaktować, głównie przez Dziennik elektroniczny Vulcan, Ale uczniowie będą uczestniczyć w zajęciach przez szereg innych dostępnych narzędzi i komunikatorów elektronicznych proponowanych przez nauczycieli.

Zwracamy się z apelem o wspieranie ich w tych działaniach, ale również o uważność jak korzystają z mediów społecznościowych.

Zabrania się w szczególności nagrywania nauczycieli lub innych uczniów oraz udostępniania takich nagrań lub zdjęć innym osobom lub w sieci. Uczniowie mają wykonywać zadania oraz polecenia nauczycieli, współpracując z koleżankami, kolegami oraz rodzicami, natomiast wszyscy maja dbać o ochronę danych osobowych również w postaci wizerunku.  

W razie pytań związanych z ochroną danych osobowych jestem do dyspozycji – Inspektor ochrony danych – Joanna Kurgan, adres e-mail: iod.joanna.kurgan@onet.eu

------------------------------------------------------------------

Rekolekcje Wielkopostne w parafii w. Stanisława BM w Pustyni dla uczniów szkoły podstawowej w Pustyni

Rekolekcje Wielkopostne w parafii w. Stanisława BM w Pustyni dla uczniów szkoły podstawowej
w Pustyni

Są to dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych dla uczniów.

Program:

1 – 4 marca 2020 r.

Poniedziałek 2 marca
1000 - Liturgia Słowa i nauka rekolekcyjna dla dzieci szkoły podstawowej (klasy 0 – III)
1100 - Liturgia Słowa i nauka rekolekcyjna dla młodzieży szkoły podstawowej (klasy IV – VIII)

Wtorek 3 marca
1000 - Droga Krzyżowa dla dzieci szkoły podstawowej (klasy 0 – III)
1100 - Liturgia Pokutna i rachunek sumienia dla młodzieży szkoły podstawowej (klasy IV – VIII)

Środa 4 marca
1000 - Spowiedź dzieci i młodzieży ze szkoły podstawowej (klasy IV – VIII)
1030 - Msza św. dla szkoły podstawowej (wszystkie klasy)

W dniach tych wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych szkoła organizuje zajęcia opiekuńcze dla wszystkich uczniów, którzy zgłoszą się do szkoły zainteresowanych udziałem w takich zajęciach.

W dniach 2-4 marca 2020 świetlica szkolna – Klub Przyjaciół Dziecka jest czynna.

ZARZĄDZENIE NR 3/2019/2020 Dyrektora Zespołu Szkół w Pustyni z dnia 27 września 2019 r.

ZARZĄDZENIE NR 3/2019/2020

Dyrektora Zespołu Szkół w Pustyni

z dnia 27 września 2019 r.

 

w sprawie: organizacji roku szkolnego – ustalenia dodatkowych dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2019/2020

podstawa prawna: na podstawie § 5 ust.1  Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 (Dz.U. 2017 r. poz. 1603) w sprawie organizacji roku szkolnego, zarządzam co następuje:

§1.

  1. Biorąc pod uwagę warunki lokalowe i możliwości organizacyjne szkoły ustalam w roku szkolnym 2019/2020 dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych w następujących dniach:

 

L.P.

Szkoła podstawowa

1.      

25 październik 2019 r. (piątek) – Dzień Patrona Szkoły 

2.      

21 kwietnia 2020 r. (wtorek) egzamin ósmoklasisty klas VIII szkoły podstawowej – język polski

3.      

22 kwietnia 2020 r. (środa) egzamin ósmoklasisty klas VIII szkoły podstawowej – część matematyka

4.      

23 kwietnia 2020 r. (czwartek) egzamin ósmoklasisty klas VIII szkoły podstawowej – część
 j. obcy nowożytny

5.      

30 kwietnia 2020 r. (czwartek)

6.      

12 czerwca 2020 (piątek)

7.      

24 czerwca 2020 (środa)

8.      

25 czerwca 2020 (czwartek)

 

 2. W dniach dodatkowo wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych szkoła organizuje zajęcia opiekuńcze dla wszystkich uczniów, którzy zgłoszą się do szkoły zainteresowanych udziałem w takich zajęciach.

 3. Zobowiązuję wychowawców wszystkich klas o poinformowaniu uczniów oraz ich rodziców (prawnych opiekunów) o ustalonych dniach wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych, a także o możliwości udziału uczniów w zajęciach opiekuńczych.

§2.

Zarządzenie dyrektora podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń w szkole i na stronie internetowej bip-pustynia.ugdebica.pl

§3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Marcin Nowak

Dyrektor Zespołu Szkół w Pustyni

---------------------------------------------------------------------------------------

Wykaz sal na spotkanie z rodzicami w dniu 19.09.2019 r.

Wykaz sal na spotkanie z rodzicami
w dniu 19.09.2019 r. (czwartek)

 

Szkoła podstawowa

 

Godz. 16.00

 

Klasa 1a- wych. Małgorzata Ożóg sala nr 12

 Klasa 1b- wych. Marta Wójcik sala nr 13

Klasa 2a- wych. Bożena Kamińska sala nr 24

 Klasa 2b- wych. Bożena Jarosz sala nr 22

Klasa 3a- wych. Grażyna Robaszyńska- Janiec sala nr 10

Klasa 3b- wych. Agnieszka Kwolek sala nr 5

Klasa 4- wych. Dorota  Borcz sala nr 20

Klasa 5a- wych. Monika Mroczka sala nr 17

Klasa 5b- wych. Monika Ciuśniak sala nr 25

Klasa 6a- wych. Barbara Pociask-Nowak sala nr 11

Klasa 6b- wych. Bożena Pęcak sala nr 21

Klasa 7- wych. Aneta Gancarz sala nr 23

 Klasa 8a- wych. Marzena Świątek sala nr 18

Klasa 8b- wych. Paulina Gil sala nr 19

 

 

Rada Rodziców - godz. 17.15  sala nr 5

-----------------------------------------------------------------------

Wnioski o przyjęcie do świetlicy szkolnej – Klubu Przyjaciół Dziecka

Ogłoszenie !!!

 

Wnioski o przyjęcie do świetlicy szkolnej – Klubu Przyjaciół Dziecka –  rodzice mogą składać do dnia 2.09.2019 (poniedziałek) w sekretariacie szkoły w godz. 7.00 do 15.00. Wnioski do pobrania w sekretariacie szkoły.

--------------------------------------------------------

Ogłoszenie - w sprawie skrócenia zajęć lekcyjnych w dniach 12-14.06.2019!!!

Ogłoszenie - w sprawie skrócenia zajęć lekcyjnych
w dniach 12-14.06.2019!!!

W dniach 12-14.06.2019 z powodu wysokich temperatury – powyżej 300 C, zajęcia lekcyjne począwszy od lekcji 1 będą trwać 35 minut i odbędą się według poniższego harmonogramu:

Lekcja 1          0750- 0825
Lekcja 2          0830- 0905
Lekcja 3          0910- 945
Lekcja 4          1000- 1035

Lekcja 5          1040- 1115
Lekcja 6          1125- 1200
Lekcja 7          1205- 1240
Lekcja 8          1245- 1315

Marcin Nowak

                                                                                             Dyrektor Zespołu Szkół w Pustyni

OGŁOSZENIE !!!

OGŁOSZENIE !!!

W dniu 23 maja 2019 r. o godz. 16.30 odbędą się spotkania wychowawców z rodzicami, podczas którego zostaną przedstawione procedury bezpieczeństwa obowiązujące na terenie szkoły oraz osoby i instytucje, do których można zgłosić się o wsparcie w sytuacjach wymagających pomocy psychologiczno-pedagogicznej i wychowawczej. 

Podczas spotkań oraz na stronie BIP szkoły w dziale Akty prawne, można się zapoznać z Zarządzeniem Dyrektora nr 14/2011/2012 – Procedury postępowania w sytuacjach trudnych. programem wychowawczo-profilaktycznym szkoły, uzyskać wsparcia pedagoga (koordynatora ds. bezpieczeństwa).

Można również skorzystać z dokumentu pn. „Bezpieczna szkoła. Zagrożenia i zalecane działania profilaktyczne w zakresie bezpieczeństwa fizycznego i cyfrowego uczniów”, który znajduje się na stronie internetowej https://bezpiecznaszkola.men.gov.pl/

Stanowi on zbiór wiedzy oraz rekomendacji dotyczących działań profilaktycznych związanych z  ryzykiem wystąpienia zagrożeń bezpieczeństwaw szkole lub placówce wraz  ze wskazaniem przepisów i  odpowiedzialności.

Zostanie również utworzona anonimowa skrzynka na sygnały od rodziców.

Marcin Nowak

Dyr. ZS Pustynia

---------------------------------------------------------

Informacja!!!

 

 

Informuję, że strajk jaki rozpoczął się 8 kwietnia 2019 r. został zawieszony z dniem 12.04.2019.


Zgodnie z
Zarządzeniem nr 3/2018/2019 Dyrektora Zespołu Szkół w Pustyni z dnia 28 września 2018 r. w sprawie organizacji roku szkolnego–ustalenia dodatkowych dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2018/2019–podstawa prawna: na podstawie §5.1 Rozporządzenia Ministra Edukacji narodowej z dnia 5 października 2010 r.  (Dz.U. 2010 nr 186, poz. 1245) oraz § 5 ust.1  Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 (Dz.U. 2017 r. poz. 1603) w sprawie organizacji roku szkolnego:

w dniach 15 (poniedziałek), 16 (wtorek), 17 (środa) kwietnia 2019 r. odbędzie się egzamin ósmoklasisty. Są to dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych dla uczniów szkoły podstawowej.

Uczniowie gimnazjum uczą się w te dni wg swojego harmonogramu lekcji.

W dniach dodatkowo wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych szkoła organizuje zajęcia opiekuńcze dla wszystkich uczniów, którzy zgłoszą się do szkoły zainteresowanych udziałem w takich zajęciach.

Od dniu 12 kwietnia 2019 r. w przedszkolu  rozpoczęły się z powrotem zajęcia dydaktyczno–wychowawcze. Zajęcia odbywają się zgodnie z planem pracy przedszkola w wszystkich czterech grupach.

 

 

Marcin Nowak

Dyrektor Zespołu Szkół w Pustyni

12.04.2019

Informacja - szkoła!!!

Informacja - szkoła!!!

 

 

Informuję, że kontynuowany jest strajk jaki rozpoczął się 8 kwietnia 2019 r. W dniu 12 kwietnia 2019 r. w szkole nie odbędą się zajęcia dydaktyczno–wychowawcze. Uczniom, którzy pojawią się w szkole podczas strajku tego dnia zapewni się zajęcia opiekuńcze na terenie placówki. Odbywać się one będą zgodnie z planem pracy szkoły 7.50-15.10 oraz godzin pracy świetlicy szkolnej – Klubie Przyjaciół Dziecka - 6.30-15.30.

O wszelkich zmianach będą Państwo na bieżąco informowani.

 

 

Marcin Nowak

Dyrektor Zespołu Szkół w Pustyni

11.04.2019

Ważna informacja - PRZEDSZKOLE!!!

Informacja!!!

 

 

Informacja dotycząca strajku jaki został rozpoczęty w dniu 8 kwietnia 2019 r.

Od dniu 12 kwietnia 2019 r. w przedszkolu  rozpoczynają się z powrotem zajęcia dydaktyczno–wychowawcze. Zajęcia będą się odbywać zgodnie z planem pracy przedszkola we wszystkich czterech grupach .

 

 

Marcin Nowak

Dyrektor Zespołu Szkół w Pustyni

11.04.2019

Informacja - wejście w spór zbiorowy z pracodawcą nauczycieli Zespołu Szkół w Pustyni

Informacja - wejście w spór zbiorowy z pracodawcą
nauczycieli Zespołu Szkół w Pustyni

Informuję, że nauczyciele naszej szkoły i przedszkola weszli w spór zbiorowy z pracodawcą i opowiedzieli się za przystąpieniem do strajku. W sytuacji strajku w przedszkolu lub szkole, mogą nastąpić trudności w realizacji zajęć dydaktyczno–wychowawczych. Uczniom i wychowankom przedszkola, którzy pojawią się w szkole lub przedszkolu podczas planowanego strajku od dnia 8 kwietnia zapewni się bezpieczne i higieniczne warunki pobytu na terenie danej placówki. Zapewnienie opieki odbywać się będzie zgodnie z planem pracy przedszkola 6.30-16.00 (harmonogramem poszczególnych grup) oraz szkoły, tj. z tygodniowym rozkładem zajęć dydaktyczno-wychowawczych 7.50-15.10, oraz godzin pracy świetlicy szkolnej – Klubie Przyjaciół Dziecka - 6.30-15.30.

W tym trudnym dla wszystkich czasie proszę o zrozumienie

trudności w pracy przedszkola i szkoły jakie mogą wystąpić.

..........................................................................

Zgodnie z Zarządzeniem nr 18/2018/2019 Dyrektora Zespołu Szkół w Pustyni z dnia 2 kwietnia 2019 r. w sprawie organizacji zajęć w szkole w dniach 8 i 9 kwietnia 2019 podczas rekolekcje wielkopostnych.

Na podstawie Rozporz. MEN z 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego oraz § 10 ust. 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 kwietnia 1992 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania nauki religii w publicznych przedszkolach i szkołach (Dz. U. Nr 36, poz. 155 ze zm.). w dniach 8 i 9 kwietnia 2019 r. (poniedziałek, wtorek) odbędą się rekolekcje wielkopostne.

Uczniowie szkoły podstawowej i gimnazjum uczestniczą w nich zgodnie z harmonogramem rekolekcji. Są to dni wolne od zajęć dydaktycznych w szkole podstawowej i gimnazjum.

W dniach dodatkowo wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych szkoła organizuje zajęcia wychowawczo-opiekuńcze dla wszystkich uczniów, którzy zgłoszą się do szkoły zainteresowanych udziałem w takich zajęciach.

Marcin Nowak

Dyrektor Zespołu Szkół w Pustyni

......................................................

Organizacja zajęć w szkole w dniu 8 i 9 kwietnia 2019 podczas rekolekcje wielkopostnych

OGŁOSZENIE!!!

Zgodnie z Zarządzeniem nr 18/2018/2019 Dyrektora Zespołu Szkół w Pustyni z dnia 2 kwietnia 2019 r. w sprawie organizacji zajęć w szkole w dniach 8 i 9 kwietnia 2019 podczas rekolekcje wielkopostnych.

Na podstawie Rozporz. MEN z 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego oraz § 10 ust. 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 kwietnia 1992 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania nauki religii w publicznych przedszkolach i szkołach (Dz. U. Nr 36, poz. 155 ze zm.). w dniach 8 i 9 kwietnia 2019 r. (poniedziałek, wtorek) odbędą się rekolekcje wielkopostne.

Uczniowie szkoły podstawowej i gimnazjum uczestniczą w nich zgodnie z harmonogramem rekolekcji.

Są to dni wolne od zajęć dydaktycznych w szkole podstawowej i gimnazjum.

W dniach dodatkowo wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych szkoła organizuje zajęcia wychowawczo-opiekuńcze dla wszystkich uczniów, którzy zgłoszą się do szkoły zainteresowanych udziałem w takich zajęciach.

.................................................................................

 

INFORMACJA - STRAJK !!!

INFORMACJA - STRAJK !!!

W związku ze ogólnopolskim strajkiem nauczycieli i pracowników oświaty, który może się zacząć się od dnia 8 kwietnia 2019 r., mogą nastąpić ograniczenia w pracy szkoły i przedszkola od tego dnia, ponieważ nauczyciele Zespołu Szkół w Pustyniu weszli w spór zbiorowy z pracodawcą.

W dniach 8-9 kwietnia odbywają się rekolekcje wielkopostne dla uczniów Zespołu Szkół w Pustyni – śą to dni wolne od zajęć dydaktycznych w szkole podstawowej i gimnazjum.

W dniach dodatkowo wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych szkoła organizuje zajęcia wychowawczo-opiekuńcze dla wszystkich uczniów, którzy zgłoszą się do szkoły zainteresowanych udziałem w takich zajęciach w ramach możliwości kadrowych szkoły.

Świetlica szkolna – Klub Przyjaciół Dziecka działa wg ustalonego harmonogramu

Do dnia 5 kwietnia poinformuję Państwa o pracy szkoły (od 10 kwietnia) i przedszkola od dnia 8 kwietnia.

W wypadku odwołania strajku poinformujemy Państwa o zmianie sytuacji poprzez stronę internetową szkoły i dziennik elektroniczny Zespołu Szkół w Pustyni.

 

Marcin Nowak

Dyrektor Zespołu Szkół w Pustyni

1.04.2019

.....................................................

Wykaz sal na spotkanie z rodzicami w dniu 24.01.2019 r. (czwartek)

Wykaz sal na spotkanie z rodzicami w dniu 24.01.2019 r. (czwartek)

 

Godz. 15.30

Szkoła podstawowa

Klasa 1a- wych. Bożena Kamińska sala nr 22

Klasa 2a- wych. Grażyna Robaszyńska- Janiec sala nr 10

Godz. 16.00

Klasa 1b- wych. Bożena Jarosz sala nr 22

Klasa 2b- wych. Agnieszka Kwolek sala nr 10

Klasa 3- wych. Marta Wójcik sala nr 12

Klasa 4a- wych. Monika Mroczka sala nr 24

Klasa 4b- wych. Monika Ciuśniak sala nr 25

Klasa 5a- wych. Barbara Pociask-Nowak sala nr 11

Klasa 5b- wych. Bożena Pęcak sala nr 21

Klasa 6a- wych. Lilianna Kucia sala nr 23

Klasa 6b- wych. Małgorzata Wepsięć sala nr 19

 

Godz. 17.00

Klasa 7a- wych. Marzena Świątek sala nr 18

Klasa 7b- wych. Paulina Gil sala nr 19

Klasa 8- wych. Dorota Stelmach sala nr 17

Gimnazjum

Klasa 3- wych. Roman Mazur sala nr 20

Rada Rodziców - godz. 18.00  sala nr 5

tlo1.jpg


Zapisano