Emocjonujący wyjazd już za nami

24.11.2021 Kategoria:

EMOCJONUJĄCY WYJAZD JUŻ ZA NAMI

8 listopada wyruszyliśmy na wyczekiwaną wycieczkę w Góry Stołowe. Pobyt tak daleko od domu na 3 dni był wymarzoną formą odpoczynku dla nas wszystkich. A do tego te piękne krajobrazy.

Pod opieką nauczycieli zebraliśmy się tego dnia pod szkołą ciemną nocą. Po długiej podróży autokarem dotarliśmy na miejsce. Mimo nieprzespanej nocy rozpoczęliśmy zwiedzanie. Zaczęliśmy od jednego z siedmiu kompleksów „Riese” wybudowanego przez Niemców w czasie II wojny światowej -  Sztolnie Walimskie to tzw. kompleks „Rzeczka”. Zwiedzaliśmy także zamek Grodno, w którym przewodnik zaciekawił nas opowieściami o jego historii. Wieczór i noc spędziliśmy w ośrodku „Wisła”.

Drugiego dnia przy sprzyjającej pogodzie wyruszyliśmy na Szczeliniec. Byliśmy też w Kaplicy Czaszek w Kudowie Zdroju .

Trzeci dzień minął równie szybko. Na naszej trasie znalazła się również Bazylika, Kalwaria  i Szopka w Wambierzycach, oraz Twierdza Kłodzko.

A poza zwiedzaniem było mnóstwo zabawy i uśmiechu. Dyskoteka i konkurs poetycki angażowały nas wieczorami bez reszty.

Nasz wyjazd niestety dobiegł końca, a przecież było tak wspaniale.